Java Script by Grasshopper! It´s never to late to learn :)

Java Script has always been something completely incomprehensible.
It's something I never even tried to understand or learn.

Suddenly - 58 years old - I challenge myself to learn the basics of programming.
I tried this excellent course Grasshopper by Google.

It is never too late to learn if you want to try.

My ambitions are not to become a professional programmer but to get a basic understanding
of programming.

You instantly get respond by a hint to help you, or sparks of stars when you made the right code. 

Try it! It´s so much fun :) 




















 Java Script har alltid varit något fullständigt obegripligt. Det är något jag inte ens försökt att förstå eller lära mig.
Plötsligt - 58 år gammal - utmanar jag mig själv och lär mig grunderna i programmering.
Det är aldrig försent att lära sig om man vill och försöker.
Mina ambitioner är inte att bli professionell programmerare utan att få en grundläggande uppfattning och förståelse för vad programmering är och hur det fungerar.



Kommentarer