Google Workspace for Education - nyheterna och de senaste produktuppdateringarna

 

Nu är vi igång med 

produktutbildningsserien för Google Workspace for Education. 

och jag har förmånen att sända dessa webinar live på Youtube tillsammans med Kim Nilsson 

- 6 tisdagar 15:00 med nyheter och tips.

Varför gör jag detta? Jo, jag är lärare och har arbetat som klasslärare i 28 år. Jag vet vilka utmaningar som lärare har varje dag att ständigt utveckla sin undervisning för att alla elever ska lära, må bra och känna lusten att lära.

Jag vill ge lärare verktyg där både de och eleverna känner den där lusten att lära. Jag tror att många av dessa verktyg finns i Google for Education. Därför vill jag berätta och utbilda lärare. Jag vill inspirera och lyfta lärare för att ge alla elever en möjlighet att lyckas i skolan.



Måste ju erkänna att det känns väldigt roligt att jag fortfarande lär mig så mycket spännande och intressant varje dag. Kanske har det något med mina små livsregler att göra:

- Det är aldrig för sent att lära. Du är aldrig för gammal för att våga. Det är nu vi ska leva.

Lär dig mer om Google Workspace for Education och de senaste produktuppdateringarna







Kommentarer